דף הבית > השירותים שלנו > ביקורת מערכות מידע > ניהול סיכונים במערכת ERP
ניהול סיכונים במערכת ERP
יישום מערכת כוללת לניהול משאבי הארגון (ERP) בארגון יוצר סיכונים אשר נדרש לנהלם על מנת להבטיח את שלמות, דיוק ומהימנות הדיווח הכספי.
אנו באלקלעי מונרוב AlMo מבצעים בארגונים הנמצאים בתהליך יישום המערכת סקר סיכונים לאיתור מוקדי הסיכון בתהליכים השונים.
גישתנו, מתבססת על זיהוי הסיכונים העלולים להופיע בהטמעת מערכות מסוג זה, ומספקת מסגרת אסטרטגית לעיצוב הבקרות הנדרשות ולאבטחת המידע.
תהליך הסקר כולל בדיקות בתחומים הבאים:
- בקרות ממוחשבות במערכת;
- בקרות ידניות בתהליכים;
- אבטחת מידע ברמת האפליקציה, השרת ובסיס הנתונים;
- מערך ההרשאות ואופן יישום עיקרון הפרדת התפקידים.
עבודה זו יכולה להתבצע בשלב כתיבת מסמכי האפיון (Blueprint) של המערכת (זהו המועד העדיף לביצוע) או לחילופין בשלבים המתקדמים יותר של תהליך היישום (Post Implementation Review).
השירותים שלנו
- ביקורת חקירתית – איתור ומניעת מעילות
- בדיקות כלכליות ואיזון משאבים
- ניהול סיכונים וציות
- ביקורת פנימית
- ביקורת מערכות מידע
- ניתוח ותחקור נתונים
- חוות דעת מומחה לבית משפט
- תקנות הגנת הפרטיות הישראליות
- חוק המזומן – השלכות החוק והצורך בהיערכות מתאימה
- ליווי והטמעה של תקן ISO 27001
- ייעוץ עסקי לחברות
- תקן ISO 37001 – מערכת ניהול מניעת שוחד
- שירותי שחזור חקירתי – פורנזי
- Benchmarking & Best practices – שירותי מחקר השוואתיים וסקירות עבודה מיטביות
- בקרת איכות על מערך הביקורת הפנימית